حذف صدای خواننده از یک قطعه‏ی موسیقی
دهکده سرگرمی جوان ایرانی
وبلاگ سرگرمی

حذف صدای خواننده از یک قطعه‏ی موسیقی

13

نرم‏افزار Mixcraft ۲.۰ - که می‏توانید آن را از روی بَرعکس ۹۵ نصب کنید- یک استودی ضبطِ صدای پیشرفته و کاملاً مجهز است که با داشتن تمام امکانات و جلوه‏های صوتی، از شما یک میکس‏کننده‏ی حرفه‏ای می‏سازد. این نرم‏افزار یک قوه‏ی محرکه‏ی صوتی ۳۲بیتی عالی دارد که می‏تواند فایل‏های صوتی از نوع WAV،MP۳ ،OGG ، و WMA را پشتیبانی کرده و به این ترتیب شما را قادر می‏سازد با ترکیب چند قطعه‏ی موسیقی با یک‏دیگر، یک قطعه‏ی جدید خلق کرده و آن را به صورت یک سی‏دی درآورید و یا در اینترنت منتشر نمایید. حقیقت حیرت انگیزی که در مورد استودیوهای ضبط خانگی امروزی وجود دارد آن است که شما فقط به یک کامپیوتر و یک نرم‏افزار ضبط چند کاناله مانند همین نرم‏افزار احتیاج دارید تا موسیقی‏های خارق‏العاده‏ی خود را خلق نمایید.

 

 طرز کار با این نرم‏افزار، ساده‏تر از آن است که تصور می‏کنید. مزیت اصلی این نرم‏افزار، تعداد بی‏نهایت کانال‏های آن است که به ظرفیت کلّی کامپیوترتان بستگی دارد. شما می‏توانید در هر کانال (یا شیار) یک قطعه‏ی موسیقی را قرار داده و پس از اعمال تغییرات و ویرایش‏های لازم، همه‏ی آن‏ها را با هم ترکیب نموده و به صورت یک قطعه‏ی واحد درآورید. کارهایی که می‏توانید با این نرم‏افزار انجام دهید، آن‏قدر متنوع و متعدد هستند که اگر بخواهیم در مورد هر کدام از آن‏ها به بحث بپردازیم ، به صد من کاغذ نیاز خواهیم داشت.

 

 بنابراین ، صرفاً برای آن‏که اوضاع دست‏تان بیاید، تنها به یکی از قابلیت‏های این نرم‏افزار که حذف صدای خواننده از یک قطعه‏ی موسیقی آوازی است، خواهیم پرداخت. حذف صدای خواننده یکی از رشته‏های تجربی علوم است که نمی‏توان صد در صد به طور کامل به آن دست پیدا کرد. منتها در مورد اکثر ترانه‏های موسیقی و جدیدترین فن‏آوری این رشته، این امکان فراهم آمده است که تا حدود زیادی به حذف صدای خواننده از یک قطعه‏ی موسیقی نایل گردید. برای این منظور، نیاز به یک مدول‏ الحاقی به نام ExtraBoy وجود دارد که آن را نیز می‏توانید از روی بَرعکسِ ۹۵ در دلِ نرم‏افزار مادر نصب نمایید.

 

 این مدول، یک وسیله‏ی عالی برای حذف صدای خواننده است که کارش را با کیفیت بسیار بالایی انجام می‏دهد. این مدول‏الحاقی را نصب کرده و نرم‏افزار MixCraft را مجدداً به اجرا درآورید. اکنون یک قطعه‏ی آوازی را بار گذاری کرده و آن را در نقطه‏ی زمانی ۰ از شیار ۱ قرار دهید. سپس، شستی Fx در شیار ۱ را فشار دهید تا پنجره‏ی جلوه‏های صوتی شیار را طبق شکل مقابل ببینید. روی Select New Effect To Add از فهرستِ افتان کلیک کرده و از بخش VST FX روی Extra Boy کلیک کنید: در این جا از فهرست افتادن Presects، گزینه‏ی FULL Spectrum (HR) را انتخاب نمایید. این تنظیم، از دقت بسیار زیادی برخوردار بوده و نتایج بهتری را برای‏تان تأمین می‏سازد.

 

و بالا‏خره، شستی Play را فشار دهید تا آهنگ موسیقی را در حالی که صدای خواننده‏اش کاهش پیدا کرده است، بشنوید. این تجربه همیشه از دقت ۱۰۰ درصد برخوردار نمی‏شود، و بستگی به آهنگ وخواننده‏اش دارد، اما گاهی اوقات نتیجه‏ی آن بسیار خوب از کار در می‏آید. با پیچ‏ها و تنظیماتی که در ExtraBoy وجود دارد، دست به تجربه‏های مختلف بزنید و سعی کنید تنظیمات دیگر را نیز امتحان کرده و نتایج هرکدام از آن‏ها را با هم بررسی کنید تا ببینید کدام یک، جواب بهتری می‏دهد. درهر حال، برای وارد کردنِ شما به رشته‏ی استودیوی صدا، همین قدر باید کافی باشد. خوش بگذرد!

 

ماهنامه کامپیوتر




کتاب آنچه که زنان دوست دارند بشنوند


ویژه خانمها

چه میزان از مردان شناخت دارید؟

آیا می خواهید به عمق وجود مرد و همسر زندگی خویش دست یابید؟

آیا می خواهید شناخت کافی از عادات و خلق و خوی مردان بدست آورید؟

آیا دوست دارید که مردان درباره احساساتشان با شما صحبت کنند؟

شناخت مردان برابر است با خوشبختی شما

مردها خیلی سخت از پشت دیوار سکوت بیرون می آیند.سوالهای بی جواب زیادی، در مورد مردها وجود دارد و زنها مجبور شده اند برای یاقتن پاسخ این سوالات به زن های دیگری روی بیاورند.مردها خیلی ساده تر از زن ها هستند.آنها خیلی راحت تر و بی خیال ترند.مردها متفاوت هستند.مردها نه تنها با سادگی هایشان زنها را آزار می دهند بلکه با صحبت به زبانی متفاوت باعث سر در گمی آنها می شوند.این یکی دیگر از دلایل دشوار برقراری ارتباط زن و مرد است.
اگر خواستار یک رابطه قوی و محکم با مردها هستید اگر می خواهید خوشبخت شوید باید بیشتر در مورد مردها فکر کنید و آنها را بشناسید پس می توانید با مطالعه همین کتاب آغاز کنید.





کتاب آموزش خیاطی نوین


ویژه خانمهای ایرانی

آموزش خیاطی نوین از مبتدی تا حرفه ای

هنر خیاطی هنر ارزنده ای است که پوشش بیرونی،هستی را جمال می بخشد.هنر ظریف خیاطی از دیرباز در ایران به عنوان یک هنر اصیل همیشه مورد توجه بوده،تنوع طرح ها و رنگ ها و مدل ها در مناطق مختلف ایران نیز گویای این مطلب است.
در این کتاب سعی شده که با توضیحات ساده گامی برای آموزش این هنر برداشته و یکی از عمده ترین اهداف این کتاب این است که مطالب به گونه ای ساده و روشن برای کارآموزان بیان گردد.





ساعت G Shock


ساعت دو زمانه جی شاک G-Shock

ساعتی بسیار زیبا و منحصر بفرد ویژه نسل جوان

دارای امکانات بسیار جالب

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید....

این ساعت زیبا دارای امکاناتی به شرح زیر می باشد :

دارای 2 ساعت دیجیتال و عقربه ای
تايمر
ساعت خواب
ساعت كامپيوتري
كرنومتر
تاريخ
ثانيه شمار
چراغ ال اي دي
ضد آب

راهنمای تنظیم و استفاده از امکانات ساعت جی شاک :
1- دکمه ی بین ساعت 12 و 3 : این دگمه را فشرده و نگه دارید ، با حرکت عقربه دقیقه شمار ، ساعت را به دلخواه تنظیم کنید .
2- دکمه بین ساعت 3 و 6 : دگمه را فشرده تا چراغ ساعت دوم روشن شود .
3- دکمه بین ساعت 6 و 9 : این دگمه علاوه بر تنظیم ساعت با فشردن آن کرنومتر ، ساعت ( زمان) ، تقویم و حالات 12 ساعتی و 24 ساعتی را نشان می دهد .
4- دکمه بین ساعت 9 و 12 : دگمه را فشرده تا ساعت به حالت چشمک زن درآید ( ساعت ، دقیقه ، ثانیه ) سپس با فشردن دگمه پایین سمت چپ ، ساعت را تنظیم کنید . ( ساعت دیجیتال دوم )


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 13 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط افشین میوند
آخرین مطالب