بنر پيامي است که به شکلي هنري، شامل تصاوير و متون زيباي ثابت يا متحرک، روي صفحات وب سايتها ظاهر مي شود که بر اساس يک سفارش صورت ميگيرد و بينندگان را به سايت آگهي دهنده هدايت مينمايد هرچند تبليغات از طريق بنر تنها راهکار تبليغ نيست و اين روش هم مزايا و محدوديتهاي خاص خود را دارد، ولي تجربه نشان ميدهد که استفاده هوشمندانه از بنر بهويژه در معرفي نام تجاري (برند) و پيشبرد فروش بسيار موثراست بسياري از آگهي دهندگان به شناخت کاملتري از تبليغات بنر (Banner Advertising ) نياز دارند تا بتوانند بهخوبي از آن استفاده کنند. براساس آمار سازمان بينالمللي تبليغات (IAB ) ،در سال 2000 ميلادي، تبليغات از طريق بنر 47درصد کل تبليغات آنلاين را تشکيل داده است. بهويژه اگر توجه کنيم که رقم کل تبليغاتآنلاين در اين سال 2/8 ميليارد دلار بوده، بيشتر به اهميت اين نوع تبليغات پي ميبريم بهترین سازنده ترکیبی از قیمت مناسب ، کیفیت حرفه ای و ارائه خدمات سریع به مشتریان است . ما تلاش میکنیم با طراحی بنر های تبلیغاتی منحصر به فرد و با کیفیت بالا به موفقیت شما کمک کنیم . زیرا میدانیم موفقیت ما در گرو موفقیت شماست . این نگرش باعث میشود تا ما همواره به انجام کار مطلوب و حرفه ای بیاندیشیم |
۱ – انتخاب عناوینی دلچسب و جالب برای متن خود
عنوان مهمترین بخش هر یک از مقالات وبلاگ شما می باشد. شما می توانید یکی
از چشمگیر ترین مندرجات تاریخ وبلاگ نویسی را به نگارش در آورده باشید، اما
این متن به وسیله مردم خوانده نخواهد شد اگر عنوان پست شما به آن اندازه
فریبنده نباشد تا روی آن کلیک کنند. همچنین عنوان وبلاگ خود را به عنوان
موضوع یک خط مد نظر قرار دهید، مردم عنوان وبلاگ شما را درون نامه های
الکترونیک خود (اگر آنها مشترک RSS باشند)، روی تویتر، روی فیس بوک، و درون
موتور های جستجو خواهند دید. عنوان وبلاگ شما باید به اندازه ای جالب باشد
تا در فضای همه کانالهای یاد شده جو را برهم زند و توجهات را جلب کند. در
اینجا چند روش را بیان می کنیم که به خوبی کار کرده اند:
▪ استفاده از شماره ها برای مثال ۵ راه آسان …
▪ با چگونه . . . شروع کنید.
▪ از کلمات مشخصی استفاده کنید که مردم معمولا به دنبال آنها هستند.
▪ مزایایی که در پستتان قصد صحبت کردن در آن مورد را دارید با خوانندگان
خود در اشتراک گذارید. (برای مثال “بینندگان بیشتری داشته باشید” یا
“هزینه ها را کاهش دهید”)
▪ مجادله ای باشید. (برای مثال “آیا مایکل جکسون به قتل رسیده است؟”)
▪ واضح صحبت کنید، سعی نکنید که نشان بدهید بسیار باهوش هستید.
▪ تقلید نکنید.
۲ - آسان ساختن نوشته ها برای خواندن مندرجات
پست شما باید آنقدر آسان باشد که خواننده بتواند به سرعت تصمیم بگیرد که
متن شما ارزش بیان شدن را داشته است. و اگر غیر از این باشد خوانندگان شما
به سرعت از مطالب خواهند گذشت بدون اینکه نظرات خود را بیان کنند. در اینجا
به چند روش جهت آسان سازی مندرجات اشاره می کنیم:
▪ از نشانه هایی برای مشخص سازی زیر مجموعه سر خط ها از مندرجات استفاده کنید.
▪ از لیست های شماره گذاری شده استفاده کنید.
▪ سعی کنید ساده و روان بنویسید و از اصطلاحات تخصصی استفاده نکنید.
۳ - بهینه سازی مطالب وبلاگ برای موتور های جستجو
اگر می خواهید که مردم وبلاگ شما را از طریق یاهو و گوگل پیدا کنند عملی کردن این امر بسیار ضروری است. به موارد زیر توجه کنید :
▪ کلمات کلیدی را تا جایی که ممکن است در ابتدا قرار دهید.
▪ تعداد کاراکتر های عنوان زیر ۷۰ باشد تا در نتایج جستجو مجزا نمایش داده نشوند.
▪ شرح یا همان چکیده باید بیش از تعداد کلمات کلیدی و یا عنوان باشد.
▪ به مقالات دیگر وبلاگ خود لینک دهید.
۴ – ایجاد زمینه هایی جهت ترغیب کاربران
اگر می خواهید خوانندگان شما نظرات خود را در رابطه با پست های شما بیان
کنند، از آنها بپرسید! این یکی از آسان ترین راه ها است تا شما به
خوانندگان خود نشان دهید که برای عقاید آنها اهمیت قائل هستید و می خواهید
افکار آنان را بشنوید.
۵ - دادن لینک به وبلاگ های مرتبط
اگر تصور می کنید که چیزی در پست وبلاگ شما وجود دارد که می دانید در رابطه
با آن در وبلاگ تجاری دیگر مطلبی نوشته شده به آن لینک دهید.
آشنایی با نحوه یافتن کارفرماها و نوشتن یک تقاضانامه مناسب |
|
30 بهمن 1389 15:37 پس از نوشتن یک رزومه خوب باید آن را به دست کارفرمایان برسانید. اما چگونه میتوان کارفرماهای مناسبی پیدا کرد؟ چطور میتوانید شرکتها، سازمانها، کارگاهها یا جاهایی را پیدا کنید که بخواهند شما را استخدام کنند؟ برای اینکار میتوانید از راههای مختلف اقدام کنید که چند مورد از آنها را بررسی میکنیم. پس از نوشتن یک رزومه خوب باید آن را به دست کارفرمایان برسانید. اما چگونه میتوان کارفرماهای مناسبی پیدا کرد؟ چطور میتوانید شرکتها، سازمانها، کارگاهها یا جاهایی را پیدا کنید که بخواهند شما را استخدام کنند؟ برای اینکار میتوانید از راههای مختلف اقدام کنید که چند مورد از آنها را بررسی میکنیم.
مشورت با افرادی که به کار مورد نظر شما مشغولند یک راه این است با افرادی که به کار مورد نظر شما مشغولند مشورت کنید. بعنوان مثال اگر شما میخواهید بعنوان گرافیست مشغول بکار شوید مسلماٌ یک جوشکار یا یک پزشک نمیتواند کمکی به شما بکند. دوستان یا همکلاسیهایی که به کار مورد نظر اشتغال دارند، معلمان و استادانی که حرفۀ خود را نزد آنها آموختهاید و افرادی از این دست میتوانند بهترین مشورتها را به شما بدهند و حتی ممکن است شما را به تعدادی از کارفرماها معرفی کنند. |