كدام سيصستم عامل؟
دهکده سرگرمی جوان ایرانی
وبلاگ سرگرمی

از كدام ويندوز مايكروسافت استفاده میكنيد؟ 98، ME، 2000 يا xp؟ از اين محصول راضی هستيد يا از مشكلات مختلف آن كلافه شدهايد؟

اگر از كاربران چند ساله رايانه و ويندوزهای مايكروسافت باشيد، حتما با ويندوزهای مختلف كار كردهايد و هر بار با ديدن مشكلات يك نسخه منتظر ويندوز جديدتر ماندهايد تا شايد كمبودهای نسخه فعلی را رفع كند. آخرين ويندوزی كه مايكروسافت برای كاربران خانگی ارائه كرده است ويندوز xp است. اما اين محصول هم هنوز با ايدهآلهای يك كاربر فاصله زيادی دارد. Xp كه با دو شعار امنيت و ثبات وارد بازار شده بود، گرچه نسبت به اجداد خود در اين زمينه موفق بوده است، اما همچنان نتوانسته اين شعارها را به عمل تبديل كند.

   درست است كه xp نسبت به ساير ويندوزها كمتر crash میكند، ولی همچنان در بعضی مواقع شما مجبوريد رايانه خود را Reset كنيد. چرا كه xp قفل كرده است. از نظر امنيتی هم فايروال xp بعضی حفرهها را پوشانده، اما همچنان راهی بس طولانی برای ايجاد يك محيط واقعا امن پيش رو دارد. اشكالات گرافيكی و ظاهری و همچنين مشكلات نصب سختافزارهای مختلف از ديگر نقاط ضعف xp است. به دليل وجود همين موارد و ايرادها، كاربران منتظر هستند تا محصول بعدی مايكروسافت را ببينند. محصولی كه وعده آن برای سال 2005 داده شده است. ويندوز لانگ هورن يا گاو شاخ دراز.

   پس از ارائه xp به بازار شايعاتی به گوش رسيد كه مايكروسافت در حال آماده سازی يك نسخه جديد از ويندوز است. نسخهای كه قرار است تحولی عظيم در ويندوز پديد آورد و همانطور كه ويندوز 95 نسلی جديد را برای خانواده ويندوز پايه گذاری كرد، اين محصول جديد نيز بنيانگذار رده جديدی از ويندوزها خواهد بود.
   ويندوز جديد مايكروسافت كه لانگ هورن LongHorn نام دارد، همواره در ابهام مطرح شده. اما اخيرا كنفرانس مهندسی سختافزار ويندوز در نيواورلنان، مايكروسافت خود به معرفی اجمالی اين محصول جديد پرداخت.

   ويل پول (will poole) معاون بخش ويندوز شركت مايكروسافت در اين كنفرانس اعلام كرد كه اين محصول در سال 2005 وارد بازار خواهد شد. وی همچنين اظهار كرد كه لانگ هورن يكی از مهمترين محصولات مايكروسافت است و مايكروسافت قصد دارد با كمك اين محصول نحوه نگرش كاربران به يك رايانه جديد را عوض كند. ويندوز يك بروزرسانی در رده محصولات كاربران معمولی و مشتريان عادی بود و ويندوز 2000 يك بروز رسانی در عرصه محصولات تجاری به حساب میآمد. اما لانگ هورن در هر سه عرصه كاربران، محصولات تجاری و محيط برنامه نويسی يك بروز رسانی جدی محسوب میشود.

   اما اين ويندوز جديد چه تفاوتی با ساير ويندوزها دارد كه مايكروسافت اين گونه درباره محصولش سخن میگويد؟ مايكروسافت میگويد كه لانگ هورن بسيار راحتتر با كاربر ارتباط برقرار میكند و حتی اين ارتباط يك رابطه عاطفی خواهد بود!

    لانگ هورن ساختاری كاملا مولفهای و متشكل از اجزای مختلف خواهد داشت و لذا به شما اين امكان را خواهد داد تا هر سرويس يا برنامه ويندوز را به دلخواه نصب يا حذف كنيد. از طرف ديگر، مثلا نسخه حرفهای آن تمامی امكانات نسخه خانگی را خواهد داشت و بعضی اجزا، برنامهها و سرويسها اضافه خواهند شد. البته هستهای كه برای اين ويندوز در نظر گرفته شده ودر واقع اساس اين سيستم عامل است، در تمامی اين نسخ ثابت خواهد بود. استفاده از اين ساختار مولفهای باعث شده است سرعت نصب اين سيستم عامل بسيار بالا برود. مايكروسافت ادعا میكند زمان نصب اين ويندوز كمتر از 15 دقيقه خواهد بود كه در مقايسه با زمان 45 تا 60 دقيقهای نصب xp واقعا شگفتانگيز است.

   محصول جديد مايكروسافت واقعا يك محصول بينالمللی خواهد بود. پيش از اين زبان انگليسی به عنوان پيش فرض همه محصولات مايكروسافت وجود داشت و هر زبان ديگری كه مورد نياز بود، اضافه میشد. اما هسته لانگ هورن مستقل از هر زبان ديگر دارای زبان انگليسی نخواهد بود و تنها به زبان فرانسه ارائه خواهد شد.

   مايكروسافت امكانات گرافيكی اين محصول جديد را نيز بهبود بخشيده و سعی كرده است با شركتهای مختلف سختافزاری توليد كننده كارت گرافيكی و مونيتور هماهنگی كند تا درايورهای محصولات توليدی تا سال2005 آنها را داشته باشد. البته اين افزايش امكانات باعث شده است اين ويندوز برای اجرا حداقل به سيستمی با امكانات نمايش 768×1024 و كارت ويدئوی سه بعدی 64 مگابايتی با شتاب دهنده نياز داشته باشد محيط گرافيكی لانگ هورن سه مد جداگانه خواهد داشت ( ويندوز xp در حال حاضر دو مد كلاسيك و xp را دارد) كه يكی از آن دو مد به محيط كاربری ويندوز 2000 شبيه خواهد بود و دو مد ديگر تا به حال در ساير محصولات مايكروسافت ارائه نشدهاند.

     در اين ويندوز جديد كاربر امكان تغيير مقياس هر پنجره را خواهد داشت. در حال حاضر، شما میتوانيد يك پنجره را تغيير اندازه دهيد اما گرافيك و متن داخل آن تغييری پيدا نمیكند. با اين امكان جديد در صورت تغيير مقياس هر پنجره، محتوای آن به تناسب تغيير اندازه میدهد.

   همچنين شما در محيط اين محصول جديد میتوانيد براحتی و به طور همزمان به تماشای فيلم و كار با برنامههای مختلف بپردازيد و مطئمن باشيد وقفهای در نمايش فيلم پديد نمیآيد. همچنين اين امكان وجود دارد كه هر برنامه موجود روی صفحه نمايش به شكل انيميشن به حركت در آيند و شما همچنان باآنها كار كنيد! البته اين امكان كاربردی ندارد و تنها برای سرگرمی در نظر گرفته شده است.

 لانگ هورن مبتنی بر سيستم فايل NTFS خواهد بود. اما FAT و FAT32 را نيز پشتيبانی خواهد كرد.

   در باره اين ويندوز حرفهای زياد ديگری وجود دارد كه در اين مجال نمیگنجد. بايد صبر كنيم و ببينيم آيا محصول جديد مايكروسافت آرزوهای كاربران را برای كار با يك محيط خوب و مناسب برآورده خواهد كرد يا خير؟

منابع: Win super site.comو CNET.com




کتاب آنچه که زنان دوست دارند بشنوند


ویژه خانمها

چه میزان از مردان شناخت دارید؟

آیا می خواهید به عمق وجود مرد و همسر زندگی خویش دست یابید؟

آیا می خواهید شناخت کافی از عادات و خلق و خوی مردان بدست آورید؟

آیا دوست دارید که مردان درباره احساساتشان با شما صحبت کنند؟

شناخت مردان برابر است با خوشبختی شما

مردها خیلی سخت از پشت دیوار سکوت بیرون می آیند.سوالهای بی جواب زیادی، در مورد مردها وجود دارد و زنها مجبور شده اند برای یاقتن پاسخ این سوالات به زن های دیگری روی بیاورند.مردها خیلی ساده تر از زن ها هستند.آنها خیلی راحت تر و بی خیال ترند.مردها متفاوت هستند.مردها نه تنها با سادگی هایشان زنها را آزار می دهند بلکه با صحبت به زبانی متفاوت باعث سر در گمی آنها می شوند.این یکی دیگر از دلایل دشوار برقراری ارتباط زن و مرد است.
اگر خواستار یک رابطه قوی و محکم با مردها هستید اگر می خواهید خوشبخت شوید باید بیشتر در مورد مردها فکر کنید و آنها را بشناسید پس می توانید با مطالعه همین کتاب آغاز کنید.





کتاب آموزش خیاطی نوین


ویژه خانمهای ایرانی

آموزش خیاطی نوین از مبتدی تا حرفه ای

هنر خیاطی هنر ارزنده ای است که پوشش بیرونی،هستی را جمال می بخشد.هنر ظریف خیاطی از دیرباز در ایران به عنوان یک هنر اصیل همیشه مورد توجه بوده،تنوع طرح ها و رنگ ها و مدل ها در مناطق مختلف ایران نیز گویای این مطلب است.
در این کتاب سعی شده که با توضیحات ساده گامی برای آموزش این هنر برداشته و یکی از عمده ترین اهداف این کتاب این است که مطالب به گونه ای ساده و روشن برای کارآموزان بیان گردد.





ساعت G Shock


ساعت دو زمانه جی شاک G-Shock

ساعتی بسیار زیبا و منحصر بفرد ویژه نسل جوان

دارای امکانات بسیار جالب

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید....

این ساعت زیبا دارای امکاناتی به شرح زیر می باشد :

دارای 2 ساعت دیجیتال و عقربه ای
تايمر
ساعت خواب
ساعت كامپيوتري
كرنومتر
تاريخ
ثانيه شمار
چراغ ال اي دي
ضد آب

راهنمای تنظیم و استفاده از امکانات ساعت جی شاک :
1- دکمه ی بین ساعت 12 و 3 : این دگمه را فشرده و نگه دارید ، با حرکت عقربه دقیقه شمار ، ساعت را به دلخواه تنظیم کنید .
2- دکمه بین ساعت 3 و 6 : دگمه را فشرده تا چراغ ساعت دوم روشن شود .
3- دکمه بین ساعت 6 و 9 : این دگمه علاوه بر تنظیم ساعت با فشردن آن کرنومتر ، ساعت ( زمان) ، تقویم و حالات 12 ساعتی و 24 ساعتی را نشان می دهد .
4- دکمه بین ساعت 9 و 12 : دگمه را فشرده تا ساعت به حالت چشمک زن درآید ( ساعت ، دقیقه ، ثانیه ) سپس با فشردن دگمه پایین سمت چپ ، ساعت را تنظیم کنید . ( ساعت دیجیتال دوم )


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 13 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط افشین میوند
آخرین مطالب