دیکشنری فارسی به ترکی استانبولی و بالعکس گوگل(قابل تنظیم و استفاده برای سایر زبانها)
دیکشنری آنلاین ترکی آذربایجانی به انگلیسی
دیکشنری آنلاین برای زبانهای متعدد
۱ – انتخاب عناوینی دلچسب و جالب برای متن خود
عنوان مهمترین بخش هر یک از مقالات وبلاگ شما می باشد. شما می توانید یکی
از چشمگیر ترین مندرجات تاریخ وبلاگ نویسی را به نگارش در آورده باشید، اما
این متن به وسیله مردم خوانده نخواهد شد اگر عنوان پست شما به آن اندازه
فریبنده نباشد تا روی آن کلیک کنند. همچنین عنوان وبلاگ خود را به عنوان
موضوع یک خط مد نظر قرار دهید، مردم عنوان وبلاگ شما را درون نامه های
الکترونیک خود (اگر آنها مشترک RSS باشند)، روی تویتر، روی فیس بوک، و درون
موتور های جستجو خواهند دید. عنوان وبلاگ شما باید به اندازه ای جالب باشد
تا در فضای همه کانالهای یاد شده جو را برهم زند و توجهات را جلب کند. در
اینجا چند روش را بیان می کنیم که به خوبی کار کرده اند:
▪ استفاده از شماره ها برای مثال ۵ راه آسان …
▪ با چگونه . . . شروع کنید.
▪ از کلمات مشخصی استفاده کنید که مردم معمولا به دنبال آنها هستند.
▪ مزایایی که در پستتان قصد صحبت کردن در آن مورد را دارید با خوانندگان
خود در اشتراک گذارید. (برای مثال “بینندگان بیشتری داشته باشید” یا
“هزینه ها را کاهش دهید”)
▪ مجادله ای باشید. (برای مثال “آیا مایکل جکسون به قتل رسیده است؟”)
▪ واضح صحبت کنید، سعی نکنید که نشان بدهید بسیار باهوش هستید.
▪ تقلید نکنید.
۲ - آسان ساختن نوشته ها برای خواندن مندرجات
پست شما باید آنقدر آسان باشد که خواننده بتواند به سرعت تصمیم بگیرد که
متن شما ارزش بیان شدن را داشته است. و اگر غیر از این باشد خوانندگان شما
به سرعت از مطالب خواهند گذشت بدون اینکه نظرات خود را بیان کنند. در اینجا
به چند روش جهت آسان سازی مندرجات اشاره می کنیم:
▪ از نشانه هایی برای مشخص سازی زیر مجموعه سر خط ها از مندرجات استفاده کنید.
▪ از لیست های شماره گذاری شده استفاده کنید.
▪ سعی کنید ساده و روان بنویسید و از اصطلاحات تخصصی استفاده نکنید.
۳ - بهینه سازی مطالب وبلاگ برای موتور های جستجو
اگر می خواهید که مردم وبلاگ شما را از طریق یاهو و گوگل پیدا کنند عملی کردن این امر بسیار ضروری است. به موارد زیر توجه کنید :
▪ کلمات کلیدی را تا جایی که ممکن است در ابتدا قرار دهید.
▪ تعداد کاراکتر های عنوان زیر ۷۰ باشد تا در نتایج جستجو مجزا نمایش داده نشوند.
▪ شرح یا همان چکیده باید بیش از تعداد کلمات کلیدی و یا عنوان باشد.
▪ به مقالات دیگر وبلاگ خود لینک دهید.
۴ – ایجاد زمینه هایی جهت ترغیب کاربران
اگر می خواهید خوانندگان شما نظرات خود را در رابطه با پست های شما بیان
کنند، از آنها بپرسید! این یکی از آسان ترین راه ها است تا شما به
خوانندگان خود نشان دهید که برای عقاید آنها اهمیت قائل هستید و می خواهید
افکار آنان را بشنوید.
۵ - دادن لینک به وبلاگ های مرتبط
اگر تصور می کنید که چیزی در پست وبلاگ شما وجود دارد که می دانید در رابطه
با آن در وبلاگ تجاری دیگر مطلبی نوشته شده به آن لینک دهید.
بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که بهوسیله آن، افراد و گروهها، نیازها و خواستههای خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و باارزش با دیگران، تامین میکنند. [۱] |
در تعریف بالا، مقصود از نیاز، دسترسی نداشتن به یک رضامندی اساسی است؛ مثلا مردم به خانه، غذا، بهداشت و تفریح نیاز دارند. در مقابل، منظور از خواسته، علاقه و میل به برخی از کالاهای خاص است. مثلا ساندویچ همبرگر یا چلوکباب کالاهایی هستند که ممکن است برای رفع نیاز به غذا مطلوب باشند.
کارکرد
بازاریابی امیال و نیازهای ارضا نشده را شناسایی میکند.این مفهوم به نقل از پارک بازاریابی ایران می باشد. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازهگیری میکند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخشهایی از بازار را به عنوان مناسبترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص میکند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی میکند.
اقتصاد دانشی است که با توجه به کمبود کالا و ابزار تولید و نیازهای نامحدود بشری به تخصیص بهینه کالاها و تولیدات میپردازد.[۱] پرسش بنیادین برای دانش اقتصاد مسئله حداکثر شدن رضایت و مطلوبیت انسانهاست. این دانش به دو بخش اصلی اقتصاد خرد و کلان تقسیم میشود.
از آدام اسمیت به عنوان پیشروی اقتصاد مدرن نام برده میشود. امروزه این علم با استفاده از مدلهای ریاضی از سایر علوم انسانی فاصله گرفتهاست. برای نمونه نظریه بازیها که با استفاده از توپولوژی در حال گسترش است. در زمینه اقتصاد کلان نیز معادلات دیفرانسیل و بهینه سازی توابع مطلوبیت انتگرال با محدودیت معادلات دیفرانسیل معروف به معادلات هامیلتونی رواج دارد.